چگانه گویی

کافئین ، دوستٍ خوبِ من

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

با انگیزه ی فوق العاده شب رو بیدار می مونی اما دردسرها از چند ساعت بعد شروع می شه. وقتی که سطح آدرنالین خون پایین میاد. خستگی هجوم میاره و حتی توان ایستادن رو پاهای خودتم نداری. درواقع مغز در شرایط بیخوابی اونقد تحت تاثیر قرار می گیره که با مستیه مشروبات و بعضی داروها برابری می کنه

بدن به خوابیدن نیاز داره، هرچند شستن صورت با آب سرد می تونه یه حال خوب  بوجود بیاره، اما بعد چند دقه .............

به هرحال بدن به خواب نیاز داره ....

پس بفرمایید کافئین 

کافئین کل حرفای بالا رو نقض میکنه ، هاهاها !!!

طی تحقیقاتم متوجه شدم مصرف ۲۰۰ گرم قهوه حال آدما از رو به موت به رو به تجلی تغییر میده

این همه حرف زدم که بگم چی


که بازم دیشب خوابم برد 


فکرشو بکن ، چشاتو  بستن و  شخص اول مملکت روبروته ، بهت میگن باهاش حرف بزن و اون فقط گوش میده ، تو هم شروع میکنی به حرف و درد و دل و وضع کشور و گرونی و الا ماشاء الله ... 

بعد میبینی صداش در نمیاد‌، بعد از دو ساعت مشکوک میشی،  چشماتو باز میکنی و میبینی    بع‍ ‍   ‍له ...

شخص اولی وجود نداشته و سر کار بودی

هه هه من که خودم باشم **** (استغفرالله این حرفا چیه)

خلاصه اینکه من نقش شخص اولو بازی میکنم

یهو چشمشو باز میکنه میبینه من نیستم 

واقعا خودم خجالت میکشم که انقدرررر ازش معذرت خواستم

راهی هست من بتونم از ۱۲ شب تا ۸ صبح بیدار باشم ؟


۹۴/۰۴/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۳)

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  سلام
وبلاگ خوبی دارید
به منم سر بزنید و منم به جمع دنبال کننده هاتون اضافه کنید
اگه هم خواستید لینک کنید و خبر بدید تا لینک کنم
پاسخ:
چشم گل پسر
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۲ کیکاووس ضیغمی
سلام و درود بر شما .....بله راهی هست سری به وبلاگ من بزن و غزلهای
  بی سرو ته مرا تا صبح بخوان....این را نوشتم.تا بلکه بعد از مدتها سری 
به ما بزنی .ما شما را لینک کرده ایم وهمهء مطالبتون را میخوانیم
 پیروز باشید
پاسخ:
درود بر شما گل پسر
من حسابی شرمنده ی شماهستم
تو مطلب قبلی گفتم که میام ، سر میزنم 
اما واقعا نمیدونم چرا با این مرورگر نمیتونم 
نظری بذارم . آخه با موبایل وارد میشم و از داشتن
کامپیوتر بی بهره ام
آره بعد از ظهرا بخواب قشنگ شیرین تا 5 صبح و دووم میاری گاهی هم نخوابیدن جواب میده :)
پاسخ:
آره ، مرسی امتحان کردم جواب داد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی