چگانه گویی

بیا......ببینمت

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

بی روسری بیا که دقیقا ببینمت

اما به گونه ای که فقط من ببینمت

با تو نمی شود که سر جنگ وکینه داشت

حتی اگر که در صف دشمن ببینمت

نزدیک تر شدی به من ازمن به من که من

حس کردنی تر از رگ گردن ببینمت

مثل لزوم نور برای درخت ها

هر صبح لازم است که حتما ببینمت

حس می کنم دو دل شده ای لحظه ای مباد

درشک بین ماندن و رفتن ببینمت


#مسلم

۹۴/۰۵/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۲)

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۹ میرزا قلمدون
شعر قشنگی بود
پاسخ:
سپاس
زیبا و قابل لمس بود...
به روزم
پاسخ:
حتما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی