چگانه گویی

لیلی و مجنون

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

دید مجنون را شبی لیلا به خواب
کاسه ای در دست دارد خیس آب
.
گفت او را چیست ای شیدای من؟
در جوابش گفت ای لیلای من
.
کاسه ی آب است اما آب نیست
باده ی ناب است اما ناب نیست
.
اینکه میبینی حاصل افسون توست
دسترنج هق هق مجنون توست
.
سوختم در آتش بیداد تو
ریختم هر قطره اش با یاد تو
.
ابر بودم تشنه ی لیلا شدم
بس که باریدم تو را دریا شدم
.
عشق اگر روزی تو را افسون کند
لیلی اش را تشنه ی مجنون کند

۹۴/۰۵/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۳)

بسیار زیبا...
تا حالا نخونده بودم...
ممنون.
پاسخ:
قربانت
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۰ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
ممنون همچنین
Ah, pensa che io volevo dirti di iscriverti a Flickr! Poi do un;#h217&occ8iata, soprattutto se ci sono guide, tutorial e cose del genere, ma non penso di iscrivermi. Ultimamente mi sono iscritta a troppi servizi (tra cui Flickr) e stare dietro a tutti è diventato impossibile… E poi stiamo trascurando un po’ APP, senza contare che dovrei studiare in questo periodo… Comunque ti terrò informato sui miei progressi fotografici!Ciao!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی