چگانه گویی

اختصاصی با تو ۲

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

الآن غروبه و طبق معمولِ غروبا دلم گرفته ، اما امروز خیلی بیشتر 

دفعه قبلی که از اشتباهم حرف زدم کلی نظر خصوصی داشتم که کمکم کرد

از همتون ممنونم... 

آدما عاشق میشن ، با هم یکی میشن ، بعضی وقتا قهر میکنن ، آشتی میکنن ،دعوا میکنن

میخندن ، همه اینا خاطره میشه 

مهم اینه اون تَهه دل  از هم دیگه چرکین نشه ...

قبل ورودم همیشه کلی حرف دارم اما تا وارد میشم یادم میره

آقا من ، شبا خوابم میبره ، برای جغد شدن چی پیشنهاد میکنین !؟


خودم نسکافه رو انتخاب کردم ....

البته موضوع خوابیدن و نخوابیدن ساده نیست 

دلِ تنها بهونه ی زندگیمو رنجوندم از خودم و باید به دستش بیارم



مریم دوستت دارم ، خیلی دوستت دارم ، دوس ندارم اینجوری بشه 

دلم نمیخواد هیچوقت نارحتت کنم ، من واقعی عاشقتم برای با تو بودن همه تلاشمو 

میکنم ، جز تو هیشکی برام مهم نیست . فقط تو رو خدا اینجوری ازم نارحت نباش دل من مث دل گوساله کوچولوئه 


در پایان میگم که : قول میدم دیگه اشتباهاتی نکنم که نارحت بشی انقد شادت میکنم دلت واسه نارحتی تنگ بشه ، حلال کن 💜




یه پینوشت هم بدم


پ ن : کلا سه چار نفر اینجا نظر میذارن برام

میام بهتون سر میزنم و همه رو میخونم اما 

نمیتونم نظر بذارم با این مرورگر ... درست بشه 

حتما میام 🌼


۹۴/۰۴/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۲)

سلام
اولا شب برا خواب و استراحته اونی که تا صبح بیدار میمونه بیماره البته خود من
مریم خانم کیه؟

پاسخ:
درود 
من بیماریه دوس داشتن دارم

هر کس شبا بیداره دلیلی داره مث شما

مریم خانم عشق منه
دوستت دارممممممم کلی😜😋😍😍😚
پاسخ:
من بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی