چگانه گویی

وات تو do

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ

چرا همیشه درست وقتی کلی حرف هست که باید بزنی

همه ی آسمونا و زمین دست به دست هم میدن همه چیزو 

خراب میکنن

مگه من چیکار کردم آخه !!!

داستان از یه انتظار کوچولو شروع میشه که به یه بحث کوچولو

میرسه و بعدا هم یه آشتی کوچولو و نُقلی ...


هیچوقت دخترا رو نارحت نکنید ، قلب ملبشون کوچولوئه نارحت میشن

زود قهر میکنن ، هیچوقتم اینجوری به انتظارشون نذارین!  (چه جوری؟)


دیشب همه ی زندگیمو نارحت کردم ، الآن دقیقا ساعت هاس ازش بی خبرم

البته تو خواب نازه ، ولی کلی برام بیدار مونده بود ، در حالی که من ، وقتی اومد رفتم 

خوابیدم 😞


یه راه حل بدین : که چطور باید برخورد کنم ؟

آیا خوابیدن وقتی عشقولکتون میاد پیشتون کار خوبیست؟

What to do ? What not to do ?

۹۴/۰۴/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۴)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ تبادل لینک رایگان
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

پیج رنک سایت ما 2 می باشد


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

نه اصلا خوب نیست و دلسردی میاره
ساعتهایی رو که اون نیست استراحت کنید
که اون میاد سرحال باشید...
پاسخ:
حتما ، ممنون
ههه تو عزیزمیییییییی 
دوستت دارم😘
پاسخ:
عاشقتم
منم دوستت دارم
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ کیکاووس ضیغمی
درود بر شما که عاشق شدی .برای راه ورسم عاشقی یک پیشنهادبرای شما دارم
  کتاب هفت شهر عشق عطار نیشابوری را بخوانید ....اگر نظر بیجائی داده ام
  پوزش میطلبم....... پیروز وهمیشه عاشق باشید
پاسخ:
سلاااامممم و درودددد چششششم حتما کلی مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی