چگانه گویی

مث همیشه

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

- اعصابم خرده از همه چیزایی که نمیذارند بخوابم. اصلا خودت چرا بیداری؟

-منم اعصابم خرده از دست توی بی صفت که نمیذاری من بخوابم.

.- اوهوم- پای چشام گود افتاده؟

-نه

-حداقل یه نگاه بکن بعد بگو نه. جان من گود نیفتاده؟پس چرا من اینجوری حس میکنم

- گفتم نه!

-بداخلاق-...- ولی تو پای چشمات گود افتاده... خب نیفتاده چرا چشم غره میری؟

-اصلا میخوای لالایی بخونم؟

-اره- لا لا لالایی لالا لالایی لا لا لالایی لالا لالا... اااااااااااا چرا گریه می کنی پس؟-...- میگم چرا گریه میکنی؟باشه حرف نزن. به جهنم. بیا بریم بخوابیم خسته م

.- من خسته نیستم.

- هستی. بریم بخوابیم.زود باش. بریم.

- باشه


از آینه کند و رفت توی رخت خوابش. انقد غلت زد تا بلاخره خوابید.

۹۴/۰۳/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۲)

یا خدا...😐
منم یه بار ویبره دادم بیدار شدی😞😟
پاسخ:
عصاب ندارما ، میزنم شل و پَلت میکنم عشقولک
جلو آینه م...نمی‌دونم کیَم...نمیدونم چیَم...نمی‌دونم کجا...
پاسخ:
آینه میشکنه هزار تیکه میشه
اما باز تو هر کدوم عکسه منه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی