چگانه گویی

باطری در حال شارژ

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ

شده بعضی وقتا از همه چی خسته بشی؟

دلت بگیره ، بری تو خودت اما ندونی چرا ؟

شده بعضی وقتا دلت بخواد بری تو خیابون گردش؟

این حس عجیبو من اکثر غروبا دارم 

اینکه تنهام ، خونه تاریکه ، پرده ها کشیده س

صدای گنجشکا میاد ، بعضی وقتا هم بلبل میخونه اما فقط چند ثانیه... منم ولو شدم کف اتاق روی فرش ، رو پهلوی راستم خوابیدم به پنجره حتی نگاه نمیکنم که نکنه یه لحظه از دنیای مجازیه لعنتی عقب بمونم

در حالی که مامان صداش از حیاط  که داره یه دعایی میخونه

بابا هم رفته مسجد تا وقتی اذان گفت نماز بخونه

و من هنوز دراز کشیدم و حتی یه تکون به خودم نمیدم

مث مسخ شده ها ... تا اینکه فقط یه دلیل باعث میشه نیم متر از جام تکون بخورم ... اونم شنیدن صدای دیب دیب گوشیه که اخطار میده باطری ۴ درصدش مونده

منم ناگزیر مجبورم تکون بخورم وگرنه هنوز نیم متر اونطرف تر بودم ....

دینگگگ ... باطری در حال شارژ

۹۴/۰۳/۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۲)

آی زندگی مجازی چه کردی با ما .. بدبخت شدیم رفت.. کم کم یادمون میره غذا هم بخوریم :)
==
یک مطلب جدید با موضوع"رژیم خبری!" در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
پاسخ:
حداقل اگه غذا نخوریم سالم تریم .... چشم ، سر میزنم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ نـیلو بانـو :)
سلام ...

ولی ای کـاش هـیچ کدوم از باطریـا هیچ وقـت شارج نمی شــد
جـز باطریه روحمـــون ....
پاسخ:
روح من همیشه شارژه چون خدا رو دارم 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی