چگانه گویی

متاسفم برات ای دل ساده

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

طبق عادتی که دارم واسه نوشته هام تاریخ و ساعت میزنم 


اما تکنولوژی انقد پیشرفت کرده که دیگه لازم نیست جوهر حروم کنم


طبق معمول هندزفری تو گوشمه  [ کول باره آرزو هاتو کی دزدید ] ، آهنگا خیلی


خیلی خیلیییییی رو ذهن و فکر آدم رو خاطراتش تاثیر میذارن 


الان با خودم فکر میکنم چی پیش میاد ، دنبال یه هولم ، یکی بیاد منو هول بده ،


بیاد مث وقتی دوچرخه سواری یادگرفتم پشتمو بگیره و یهو ولم کنه ، فقط منو یه کوچولو


هول بده ، خیلی به این هول نیاز دارم 

۹۴/۰۳/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۲)

سلام.. دیدم کمک میخوای گفتم بیام هولی بدم بلکه انشالله راه بیفتی :)
==
یک مطلب جدید با موضوع"آزادی واقعی چی هست؟" در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
پاسخ:
مرسی بابت هولت 

یه کم غذا بخور ، چون اصن جون نداری

از جام تکون نخوردم با این هولت
nemidunam chera inruza hamme donbale y mojeze an
پاسخ:
بچگی و بچگیام تموم شد ، خاطره های خوش رو دست من مُرد
تا اومدم چیزی ازش بفهمم ، جوونی اومد اونو با خودش بُرد

معجزه همیشه نیازه...
این روزا همه محتاجن
محتاجه یه لحظه خوشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی