چگانه گویی

یه مشت حرف مفت

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

نمیدونم شاید لازم باشه واسه شروع انقد رک باشم یا نه !


صرفا یه مطلب عشقی نیست

حرف دله ، کسی اگه میتونه کمک کنه و نظر بده


یکی هست تو قلبم که آره تو فکرمم هست

فقط خیلی دوره ، خیلی دووووووور


اصن ایران نیست ... ولی دلش اینجاس

اما نمیتونه بیاد 


چی دارم میگم 😊

۹۴/۰۳/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
جانگولک

نظرات  (۲)

۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سام. میم. عاصی
فاصله مهم نیستش زیاد دوست من.
بحث سر عشق و علاقه س که اونم باید با خودت روراست باشی.
میگه تو ماهی و من ماهی ِ این برکه ی کاشی.. : )

چیزی رو توضیح ندادی به اون صورت، ولی خب فکر می کنم قوی ترین قدمی که می تونی ورداری همین باشه.

بنویس.. دنبال می کنم نوشته هاتو.
موفق باشی

سام. م. عاصی
پاسخ:
سلام
ممنونم که خوندی ...
خودم که فقط نوشتمش و هیچی نفهمیدم

سعی میکنم از این به بعد رک تر باشم
راستش منم این حس رو دارم
و خیلی هم دنبالش گشتم
ولی نشد ...
پاسخ:
هوم 😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی